آرشیو اسفند ماه 1398

خريد كاندوم و خريد اسپري تاخيري و خريد ژل تاخيري از فروشگاه اينترنتي بوبوريم با بسته بندي محرمانه

پيشگيري و جلوگيري از بيماري هاي مقاربتي ( STD )

۹۰ بازديد

بيماري مقاربتي (STD) يك عفونت است كه در هنگام تماس جنسي با شخص ديگر شيوع دارد. اين شامل لمس كردن است ، زيرا برخي از  بيماري هاي مقاربتي

مي توانند از تماس پوست به پوست پخش شوند.

 

به طور كلي ، بيماري هاي مقاربتي  بسيار قابل پيشگيري هستند. براساس اين آمار ، تقريباً 20 ميليون بيماري STD جديد هر ساله در ايالات متحده تشخيص داده

مي شوند .مراكز كنترل و پيشگيري بيماري منبع قابل اعتماد (CDC) با اين وجود ، اگر افراد تصميمات متفاوتي در مورد سلامت جنسي خود بگيرند ، مي توان از تعداد زيادي

از اين عفونت ها جلوگيري كرد.

 

تنها روش تضمين شده براي جلوگيري از ابتلا به بيماريهاي بنيادي مغزي ، امتناع از تماس جنسي است. با اين حال ، اكثر مردم اين را راه حل عملي نمي دانند.

هنگام انجام فعاليتهاي جنسي ، مراحلي وجود دارد كه افراد مي توانند براي محدود كردن خطر ابتلا به بيماريهاي مزمن STD انجام دهند.

 

 

محافظت قبل از رابطه جنسي

پيشگيري از بيماري مقاربتي مؤثر قبل از وقوع فعاليت جنسي شروع مي شود. در اينجا مراحلي كه مي توانيد براي كاهش خطر ابتلا به بيماري STD قبل از

رابطه جنسي استفاده كنيد ، آورده شده است:

تعداد شركاي جنسي خود را محدود كنيد.

صادقانه با شركاي احتمالي در مورد هر دو تاريخ جنسي خود صحبت كنيد.

قبل از رابطه جنسي ، همراه با شريك زندگي خود تست سلامت جنسي بدهيد.

هنگامي كه تحت تأثير الكل يا مواد مخدر هستيد از رابطه جنسي خودداري كنيد.

در برابر ويروس پاپيلوماي انساني (HPV) و هپاتيت B (HBV) واكسينه شويد.

حتما از كاندوم ها مانند، كاندوم تاخيري يا كاندوم خاردار استفاده نماييد.

مكالمه در مورد سلامتي جنسي با شريك زندگي شما بسيار مهم است ، اما همه افراد مبتلا به بيماري هاي مزمن نيستند. به همين دليل است كه قبل از برقراري رابطه جنسي

با يك شريك جديد ، تست سلامت جنسي و نداشتن بيماري هاي جنسي مقاربتي بسيار اهميت دارد.

 

اگر به شما مبتلا به  STD يا بيماري مقاربتي تشخيص داده شديد ، به شريك زندگي خود بگوييد. به اين ترتيب هر دو مي توانيد در مورد ريسك ، تصميمات آگاهانه بگيريد.

همچنين بايد گاهي اوقات صراحتاً از شريك زندگي خود بپرسيد كه آيا دچار آن شده است؟

 

 

 

 

 

تمرين جنسي سالم

داشتن رابطه جنسي ايمن تر به معناي استفاده از لاتكس يا سد پلي اورتان براي همه اشكال جنسي است. اين مي تواند شامل موارد زير باشد:

استفاده از انواع كاندوم مانند كاندوم مردانه يا كاندوم زنانه براي مقاربت

استفاده از كاندوم يا سدهاي دنداني براي رابطه جنسي دهاني

استفاده از دستكش براي نفوذ دستي

شستشو پس از رابطه جنسي مي تواند به از بين بردن هرگونه ماده عفوني روي پوست شما كمك كند. به ويژه زنان بايد بعد از رابطه جنسي ادرار كنند.

اين مي تواند خطر عفونت ادراري (UTI) را كاهش دهد .

 

استفاده صحيح از كاندوم

هنگام استفاده از كاندوم و موانع ديگر براي رابطه جنسي ايمن ، پيروي از دستورالعمل هاي موجود در جعبه مهم است. استفاده صحيح از كاندوم ، آنها را مؤثرتر مي كند.

هنگام استفاده از كاندوم ، اين موارد احتياط ايمني را رعايت كنيد:

تاريخ انقضا را بررسي كنيد.

اطمينان حاصل كنيد كه بسته كاندوم داراي حباب هوا است و اين نشان مي دهد كه سوراخ نشده است.

كاندوم را به درستي قرار دهيد.

نوك يا منبع ذخيره كاندوم بايد با آلت تناسلي مقداري فاصله داشته باشد.

كاندوم را قبل از ايجاد رابطه روي آلت تناسلي خود بكشيد.

در طول مقاربت از روان كننده ايمن كاندوم استفاده كنيد.

هنگام جدا شدن بعد از رابطه جنسي ،مايع مني را روي كاندوم نگه داريد تا از بين نرود.

كاندوم را به درستي دور كنيد.

هيچ وقت كاندوم را بيرون نكشيد.

 

 

 

كاندوم

 

 

 

خطرات احتمالي

كاندوم و ساير موانع در جلوگيري از تبادل مايعات بدن آلوده بسيار مناسب هستند. آنها همچنين مي توانند به حداقل رساندن تماس پوست به پوست كمك كنند. اين انتقال بيماريهايي كه از طريق

لمس گسترش مي يابد را كاهش مي دهد. با اين حال ، اين مانع از انتقال كامل نمي شود ؛ بيماري هاي مقاربتي كه از طريق تماس پوست به پوست پخش مي شوند عبارتند از:

سيفيليس

تبخال

HPV

اگر در رابطه جنسي با شخصي ، دچار تبخال هستيد ، ممكن است بخواهد در مورد درمان بيماري با پزشك شما صحبت كند. اين نوع درماني به جلوگيري از شيوع تبخال كمك مي كند.

همچنين به جلوگيري از انتقال كمك مي كند ، اما اين عفونت را درمان نمي كند. اين مهم است كه بدانيد تبخال حتي اگر فرد شيوع فعال نداشته باشد،مي تواند گسترش يابد.

 

اگرچه STD ها يا بيماري هاي مقاربتي و جنسي متداول هستند ، روش هايي براي كاهش ريسك و ايمن سازي جنسي وجود دارد. اگر در مورد روش مناسب مطمئن نيستيد ، با شريك زندگي خود يا

پزشك خود صحبت كنيد. صادق بودن در مورد اقدامات جنسي خود با پزشك مي تواند به شما كمك كند تا در كاهش خطر به شما كمك كنند. سكس امن تر براي همه است ، زيرا هر كسي كه

از نظر جنسي فعال باشد ، در معرض خطر است.

شما مي توانيد براي خريد كاندوم از طريق سايت و اپليكيشن بوبوريم ، سفارشتون را به صورت اينترنتي ثبت كنيد و در بسته بندي محرمانه تحويل بگيريد.

 

منبع: پيشگيري و جلوگيري از بيماري هاي مقاربتي ( STD )

علائم زگيل‌هاي تناسلي و نحوه پيشگيري و درمان آن

۹۴ بازديد

زگيل‌هاي تناسلي

عامل انتقال بسياري از بيماري‌ها، ويروس‌ها هستند اما شايد جالب باشد كه بدانيد شايع‌ترين عفونت ويروسي در تمام دنيا پاپيلوم انساني يا همان زگيل تناسلي است! كه عامل ويروسي در اين بيماري در حين فعاليت جنسي باعث انتقال بيماري مي‌شود.

خبر خوب در رابطه با اين بيماري اينست كه زگليل تناسلي حتي در صورتي كه هيچ اقدام درماني صورت نگيرد نيز خطر خاصي نداشته و مشكل به خصوصي براي فرد مبتلا ايجاد نمي‌كند با اين حال وجود زگيل تناسلي امري ناخوشايند است و همچنين مي‌تواند در حين رابطه جنسي باعث انتقال بيماري به ديگران شود.

زگيل تناسلي از كجا مي‌ايد؟

تقريبا همه انسان‌ها در مقاطعي از زندگي خود با مشكل زگيل در بخش‌هاي مختلف بدن خود مواجه شده‌اند. علل تمامي زگيل‌ها در هركجاي بدن كه باشند خانواده ويروس‌هاي پاپيلوم است. تا به حال بيش از صد گونه از اين ويروس شناسايي شده‌اند و تقريبا همه آن‌ها قابليت ايجاد زگيل دارند اما هريك فقط در بخش خاصي از بدن فعاليت مي‌كنند.

از بين گونه‌هاي مختلف ويروس پاپيلوم، نزديك به سي نوع آن در نواحي اطراف مقعد و دستگاه تناسلي قرار دارند. با اين حال آنچه باعث بروز زگيل‌هاي تناسلي مي‌شود فقط دو نوع از آن‌هاست!

 

 

اين دو گونه خاص از ويروس پاپيلوم، به راحتي از راه تماس پوستي منتقل مي‌شوند. هر دو جنس زن و مرد ممكن است به اين ويروس آلوده باشند. به محض تماس مناطق آلوده با يكديگر ويروس مي‌تواند از شخص ناقل به شخص سالم منتقل شود. بنابراين انتقال ويروس بسيار ساده اتفاق مي‌افتد و حتي براي انتقال ويروس برقراري تماس جنسي لازم نيست. فقط تماس نواحي اطراف آلات تناسلي و مقعد كه آلوده به ويروس هستند با همين نواحي در بدن شخص سالم مي‌تواند باعث انتقال ويروس و شروع بيماري شود.

عموما ويروس‌هاي ناقل بيماري به محض انتقال باعث بروز زگيل‌هاي تناسلي مي‌شوند بنابراين اولين ومشخص‌ترين نشانه آلودگي به ويروس وجود زگيل است. در اين صورت ضروري است فرد تا درمان كامل از برقراري رابطه جنسي خودداري كند. ضمنا در موارد نادري ممكن است زگيل‌هاي تناسلي به راحتي و با چشم غير مسلح قابل رويت نباشند.

نكته مورد توجه اينست كه همانطور كه گفته شد ويروس‌هايي كه باعث بروز بيماري زگيل تناسلي مي‌شوند فقط درنواحي نزديك به آلات جنسي و مقعد فعال هستند و تماس اين ويروس‌ها با ساير نواحي بدن خطر خاصي ايجاد نمي‌كند. در نتيجه رابطه دهاني باعث بروز زگيل در نواحي دهان نخواهد شد با اين وجود بهتر است از برقراري هرگونه رابطه جنسي تا درمان كامل خودداري نمود.

همچنين زگيل تناسلي از راه بوسيدن، استفاده از ظرف غذا مشترك، استفاده از حوله مشترك و… منتقل نمي‌شود و اين موارد از نظر انتقال بيماري خطر خاصي ندارند (البته هريك از موارد ذكر شده ممكن است باعث انتقال بيماري‌هاي ديگري شوند كه براي پيشگيري از آن‌ها ضروري است از انجام هريك از اين كار‌هاي اكيدا اجتناب شود)

 

 

علائم

وجود ويروس ناقل عفونت در نواحي اطراف دستگاه تناسلي الزاما منجر به بروز زگيل تناسلي نمي‌شود و معمولا از يك ماه تا چند سال طول مي‌كشد كه ويروس باعث بروز زگيل تناسلي شود بنابراين ممكن است شما ناقل ويروس باشيد بدون اينكه بدانيد. با اين حال ايجاد زگيل و به وجود آمدن آن كه ممكن است همراه با خارش باشد اولين نشانه وجود ويروس و بيماري در بدن مي‌باشد و تا قبل از به وجود آمدن زگيل تناسلي فقط تشخيص‌هاي پيچيده آزمايشگاهي مي‌توانند وجود و يا عدم وجود عامل ويروسي را مشخص كنند.

با اين حال بعد از ديدن زگيل تناسلي حتي بعد از اينكه وجود بيماري محرز و قطعي شد قبل از هركاري بايد با پزشك و يا پزشك متخصص مشورت كرد. همانطور كه گفته شد زگيل تناسلي بيماري خطرناكي نيست و حتي در صورت عدم درمان براي شخص مبتلا مشكل خاصي ايجاد نمي‌كند اما ظهور زگيل در نواحي اطراف دستگاه تناسلي ممكن است نشانه بيماري‌هاي خطرناك‌تري باشد و ضروري است بلافاصله بعد از ديدن زگيل با پزشك متخصص مشورت كرد.

پزشكان متخصص براي بررسي وضعيت معمولا به مشاهده زگيل اكتفا مي‌كنند و استفاده از روش‌هاي تشخيصي پيچيده‌تر به ندرت اتفاق مي‌افتد.

درمان زگيل‌هاي تناسلي معمولا ساده است ولي بسته به اندازه و شكل آن روش درمان مي‌تواند متفاوت باشد. از آنجاييكه زگيل‌هاي تناسلي بيماري‌هاي ويروسي هستند و نه باكتريايي استفاده از آنتي‌بيوتيك‌ها تاثيري در فرآيند درمان ندارند.

اولين و ساده‌ترين روش درمان استفاده از پمادهاي مخصوص است. اين روش درمان به وسيله بيمار انجام مي‌شود و طول درمان ممكن است تا يك ماه به طول بي‌انجامد.

استفاده از نيتروژن مايع و فريز كردن زگيل تناسلي روش درماني كمي تهاجمي‌تر است كه زودتر به نتيجه مي‌رسد اما حتما بايد به وسيله پزشك انجام شود.

استفاده از گرما و ليزر نيز دو روش ديگر درمان اين بيماري است كه هر دو نياز به بي‌حسي موضعي دارند و طبيعتا تهاجمي‌تر از دو روش قبلي هستند. هر دو روش حتما بايد تحت نظر پزشك متخصص صورت گيرد.

در مواردي درمان زگيل‌هاي تناسلي با استفاده از جراحي انجام مي‌شود. در اين روش حتما بايد بي‌حسي كامل صورت گيرد.

 

 

روش‌هاي درمان به ترتيب تهاجمي‌تر مي‌شوند و به همين ترتيب درمان كامل را سريع‌تر ممكن مي‌سازند.

علاوه بر روش‌هاي اشاره شده، تمامي روش‌هايي كه به صورت سنتي براي درمان زگيل استفاده مي‌شوند مي‌توانند براي درمان زگيل تناسلي نيز مورد استفاده قرار گيرند.

پيشگيري

همانطور كه پيشتر اشاره شد زگيل تناسلي علامت خاص و روشني ندارد. بنابراين رعايت مسائل بهداشتي اوليه تنها و بهترين روش پيشگيري است كه وجود دارد.

لازم به ذكر است كه استفاده از كاندوم و يا خريد كاندوم در صورتي كه به طور كامل زگيل تناسلي را بپوشاند مي‌تواند خطر انتقال بيماري از شخص آلوده به شخص سالم را به صفر برساند.براي ثبت سفارش انواع كاندوم به سايت يا اپليكيشن بوبوريم يا صفحه اينستاگرام بوبوريم مراجعه نماييد..

 

منبع:

https://www.cdc.gov/std/hpv/stdfact-hpv.htm

https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/hpv-infection/symptoms-causes/syc-20351596

 

باور هاي عجيب و اشتباه در مورد استفاده از كاندوم

۹۷ بازديد

سازمان بين المللي برنامه ريزي خانواده از سال ۲۰۱۲ شروع به انتشار باورهاي عجيب در مورد استفاده از كاندوم و پاسخ گويي به آن ها نموده است.

باور اشتباه: تاثير كاندوم در پيشگيري و جلوگيري از بيماري هاي مقاربتي

بعضي افراد اعتقاد دارند كه كاندوم وسيله مناسبي جهت جلوگيري از بيماري هاي مقاربتي و جنسي و پيشگيري از بارداري نيست بنابراين از آن استفاده نمي كنند و به راه هاي جايگزين مانند استفاده از قرص و انواع دارو روي مي آورند.

آن چه در مورد انواع كاندوم بايد مورد توجه قرار گيرد اين است كه كاندوم يكي از موفق ترين و موثرترين اختراعات انسان بوده است. طراحي به ظاهر ساده و ابتدايي آن و مواد مختلف استفاده شده در فرآيند ساخت آن منجر به ايجاد محصولي شده كه به صورت بي نظيري كاربردي است.

 

 

طبق آمار خريد كاندوم در پيشگيري از بارداري هاي ناخواسته تقريبا ۱۰۰ درصد موفق بوده است. همچين گزارش هاي مشابهي در دقت كاندوم از پيشگيري بيماري هايي مثل ايدز و هپاتيت و ...  در دست مي باشد.

علاوه بر اين طبق تحقيق هاي انجام شده ،احتمال اينكه كاندوم در حين استفاده پاره شود و يا از جاي خود خارج شود (به اين شرط كه كاندوم به صورت اصولي توليد شده باشد و به شكل درست قبل از رابطه در جاي خود گذاشته شوده باشد) كمتر از دو درصد مي باشد.

باور اشتباه:  بعضي باور دارند كه استفاده از كاندوم عوارض جانبي داشته و مي تواند باعث بروز بيماري هاي مختلفي از جمله سرطان شود؛كه اين نوع باور كاملا اشتباه و نادرست مي باشد.

تا به حال هيچ بيماريي مرتبط با استفاده از كاندوم تاخيري و كاندوم خاردار و ساده در دنيا شناسايي نشده است. استفاده از كاندوم ها حتي در فرآيند انزال نيز اختلالي ايجاد نمي كند و مخزان ذخيره كه در همه كاندوم ها وجود دارد باعث مي شود كه انزال حالت طبيعي خود را داشته باشد.

در مقابل شواهد و مدارك  زيادي از تاثيرات مثبت استفاده از كاندوم در پيشگيري از انواع بيماري هاي جنسي و مقاربتي وجود دارد.

با اين وجود هميشه احتمال اينكه بدن بعضي افراد به دلايل مختلف به برخي از انواع كاندوم ، واكنش منفي نشان دهد وجود دارد  اما نكته قابل توجه اين است كه اين واكنش منفي چيزي بيشتر از يك حساسيت فصلي يا حساسيت غذايي ساده نيست و دليلي براي نگراني وجود ندارد! با اين حال توصيه مي شود در چينن مواردي افراد با جستجو در بين برندها و مدل هاي مختلف كاندوم،مناسب ترين نوع آن را با توجه به نياز و شرايط خود تهيه كنند، شما مي توانيد از طريق سايت يا اپليكيشن بوبوريم به راحتي انواع مختلف كاندوم را بررسي و محصول مورد نظر و مورد سليقه خودتون را خريداري كنيد و سفارش دهيد.

 

 

باور اشتباه: انزال زود رس هنگام استفاده از كاندوم

برخي افراد معتقدند كه استفاده از كاندوم باعث انزال زود رس مي شود.

واقعيت: به طور كلي استفاده از هر نوع كاندومي باعث مي شود كه آستانه تحريك پذيري فرد بالاتر رفته و ديرتر به انزال برسد. بنابراين كاندوم مي تواند باعث تاخير در انزال شود اما قطعا نمي تواند دليل زود انزالي باشد. در صورتي كه شخصي با مشكل زود انزالي رو به رو است بهتر هست با بررسي و تحقيق تخصصي تر و ويژه تر به اين موضوع بپردازد.

 

باور اشتباه: كاندوم خيانت را راحت مي كند

افرادي كه نگران بنيان خانواده هستند معتقدند كه كاندوم، افراد را به بي بند و باري جنسي و خيانت تشويق مي كند؛ چرا كه خطر ابتلا به بيماري ها و ترس از بارداري ناخواسته كه مي تواند عامل بازدارنده از خيانت باشد، با استفاده از كاندوم رفع مي شود.

واقعيت: حقيقتي كه به صورت علمي اثبات شده است،اين هست كه خيانت و بي بند و باري جنسي به صورت كلي يك تنش رواني است و تا زماني كه فردي به لحاظ رواني مستعد خيانت كردن باشد، وجود و يا عدم وجود وسايل پيشگيري تاثير چنداني بر رفتار آن فرد نخواهد داشت.

بي اخلاقي جنسي و بي بند و باري مساله اي فراتر از استفاده از كاندوم و ساير وسايل پيشگيري است و لازم است به صورت تخصصي و در چهارچوب ديگري بررسي شود. با اين حال چيزي كه قطعي است اين واقعيت است كه هيچكدام از وسايل مراقبت جنسي محركي براي نشان دادن چنين رفتارهايي نيستند

 

باور اشتباه: كاندوم ميل جنسي را كاهش ميدهد

بسياري از افراد به اين موضوع اعتقاد دارند كه استفاده از كاندوم باعث كم شدن ميل جنسي در آقايان مي شود و يا استفاده از كاندوم باعث مي شود كه لذت جنسي كاهش يابد.

واقعيت: تا به حال هيچ مدركي كه نشان دهد استفاده از كاندوم باعث هرگونه ناتواني جنسي مي شود به دست نيامده است. ناتواني جنسي مي تواند دلايل زيادي داشته باشد كه برخي از آن ها دلايل فيزيكي هستند و برخي ديگر دلايل احساسي و رواني هستند. اگرچه كاندوم ها به طور كلي دليل هيچگونه اختلال جنسي شناخته شده اي نيستند اما برخي از آقايان، ممكن است در زمان استفاده از كاندوم دچار اختلال نعوظ شده و خيلي دير به انزال برسند يا هرگز به انزال نرسند كه اين مساله مربوط به كاهش سطح تحريك پذيري بوده و با استفاده از انواع ژل هاي آميزشي مي توان اين مشكل را مرتفع كرد ( فروشگاه اينترنتي بوبوريم ارائه دهده انواع ژل و اسپري آميزشي ).

همچين قراردادن كاندوم در جاي درست خود براي برخي از زوجين مي تواند كمي پيچيده و گيچ كننده باشد؛اما نكته مهم اينجاست كه بسياري از زوجين حتي اين مرحله را نيز به بخشي از رابطه جنسي خود تبديل كرده اند و از اين مرحله نيز لذت مي برند.

بسياري از افراد بر اين باور هستند كه استفاده از كاندوم حتي به بهتر شدن رابطه جنسي آن ها كمك مي كند چون زماني كه از آن استفاده مي كنند مي توانند بدون نگراني از بيماري هاي جنسي و بارداري فقط به لذت بردن از رابطه تمركز كنند و حداكثر لذت جنسي را تجربه كنند.

علاوه بر اين كاندوم هاي طعم دار، كاندوم ها با رايحه هاي مختلف، كاندوم هاي فوق العاده نازك، كاندوم هاي شفاف و يا با رنگ هاي مختلف مي توانند به هرچه بيشتر شدن لذت جنسي نيز كمك كنند. همچنين استفاده از انواع لوبريكانت ها و ژل هاي آميزشي نيز مي توانند به لذت بخش شدن رابطه با كاندوم كمك كنند.

هرگز از روان كننده هاي  پايه روغن مثل روغن هاي خوراكي استفاده نكنيد چرا كه ممكن است باعث آسيب رسيدن به كاندوم شود.

 

 

باور اشتباه: اندازه آلت تناسلي

بسياري از افراد به اشتباه معتقدند كه مرداني كه اندازه آلت تناسلي آن ها بزرگ تر از حالت استاندارد است قادر به به پيدا كردن كاندوم در سايز مناسب خود نيستند.

واقعيت: كاندوم هاي بسياري با برندهاي مختلف وجود دارند كه در ويژگي هايي مانند شكل، اندازه، رنگ، روانكنندگي، ضخامت و… متفاوت هستند.

اگرچه اندازه آلت تناسلي از فردي به فرد ديگر ميتواند تفاوت داشته باشد اما تقريبا در هيچ كشوري در دنيا معيار توليد كاندوم تفاوت در اندازه آلت نبوده.بنابراين توصيه مي شود افراد با امتحان كردن انواع كاندوم ها از برند هاي مختلف مناسب ترين نوع آن را با توجه به نياز و خواسته خود پيدا كنند.

اگرچه هيچ استاندار پذيرفته شده اي براي توليد كاندوم متناسب با اندازه آلت تناسلي در حال حاظر وجود ندارد اما توليد كنندگان از عرض ۴۹ ميليمتر براي توليد كاندوم هاي سايز كوچك و عرض ۵۶ ميليمتر براي توليد كاندوم هاي سايز بزرگ استفاده مي كنند.

 

باور اشتباه: استفاده از كاندوم فقط براي افراد خاص و در موفعيت هاي خاص است.

بعضي از آقايان و خانم ها اعتقاد دارند استفاده از كاندوم مردانه فقط مختص افرادي است كه داراي روابط جنسي خارج از چارچوب ازدواج هستند، تعدد روابط و شريك جنسي دارند و يا افرادي كه در ازاي دريافت يا پرداخت پول رابطه جنسي برقرار مي كنند دارد.

واقعيت: كاندوم يك ابزار كاملا مناسب جهت جلوگيري از بارداري براي هركسي است صرف نظر از وضعيت ازدواج يا رفتار جنسي و بايد در اختيار تمام كساني كه به آن احتياج دارند باشد (فروشگاه بوبوريم امكان انتخاب و خريد راحت انواع كاندوم را براي تمام مشتريان خود فراهم نموده). در حالي كه بسياري از افراد در سرتاسر دنيا از كاندوم براي جلوگيري از بيماري هاي جنسي استفاده مي كنند زوجين مي توانند از آن به عنوان قوي ترين ابزار جلوگيري از باداري نيز استفاده كنند.

براي زودانزالي چه كارهايي بايد انجام داد؟

۹۸ بازديد

انزال زودرس از يكي از معروف ترين اختلال جنسي در مردان است و بررسي ها نشان مي دهد كه از هر ده نفر ، سه نفر از آقايان از اين عارضه و مشكل رنج مي برند. انزال زودرس را به صورت هاي گوناگوني از جمله انزال به دنبال پنج بار دخول آلت تناسلي، انزال كمتر از دو دقيقه و حتي انزال قبل از رسيدن همسر شما به ارگاسم تعريف كرده اند كه هيچ كدام را نمي توان درست دانست. در برخي موارد ممكن است؛ خانم بيش از حد معمول، نزديكي را ادامه دهد و زمان رسيدن ارگاسم او طولاني تر از حد معمول باشد. تعريف ساده و صحيح انزال زودرس عبارت است از انزال زودتر از زماني كه فرد مي خواهد و به نحوي غيرقابل كنترل فرد باشد.البته بعضي وقت ها به ويژه در با وجود استرس يا در موارد تحريك جنسي بسيار زياد، انزال به شكل سريع اتفاق مي افتد ولي چنان چه مردي از ۵۰% موارد قادر به كنترل زمان انزال خود نباشد، اين موضوع مشكل ساز مي شود.

 

علت انزال زودرس؟

 

آقايان مبتلا به انزال زودرس قادر به تشخيص لحظه اجتناب ناپذير انزال در خود نيستند. اين زمان، در افراد غيرمبتلا به انزال زودرس به صورت حس قابل تشخيص فرا مي رسد و اين افراد مي توانند بلافاصله با متوقف نمودن موقت تحريك جنسي يا تغيير دادن آن تا زمان رفع لحظه اجتناب ناپذير، انزال را تحت كنترل خود در آورند. چنان چه رابطه با شتاب و احساس گناه يا اضطراب انجام بپذيرد و يا در مورد هايي كه همسر شما براي پايان دادن نزديكي و رسيدن به ارگاسم عجله كند، ممكن هست انزال زودرس به وجود بيايد. به صورت كلي بعضي بيماري ها، مصرف برخي داروها، استفاده از مواد مخدر و استرس هاي زندگي روزانه از مهمترين علت هاي بروز زود انزالي در آقايان است.

 

 

براي درمان اين مشكل در مردان، روش هايي مانند تمرين هاي ورزشي ، خريد كاندوم تاخيري ، استفاده از اسپري تاخيري يا ژل تاخيري تاثير به سزايي دارند و شما به راحتي مي توانيد با خريد كاندوم از فروشگاه اينترنتي بوبوريم تا حد قابل قبولي اين مشكل را درمان كنيد.

براي افزايش مدت زمان نزديكي و درمان موقت زودانزالي مي توانيد از محصولات بوبوريم استفاده كنيد

 

اسپري هاي تاخيري

 

اين محصول از ليدوكائين ۱۰% مي باشد كه با برندهاي مختلف در بازار عرضه مي شود كه براي تاخير در انزال مردان و افزايش مدت زمان رابطه كاربرد دارند. نحوه استفاده از اسپري هاي تاخيري بسيار مهم است، براي استفاده صحيح از اسپري تاخيري و حداكثر زمان تاخير در انزال، بايد پس از اسپري به كل سطح خارجي آلت به جز مجراي ادراري الت تناسلي، مدت زماني بين پنج الي سي دقيقه صبر كنيد و سپس با آب و مواد شستشو دهنده به صورت كامل ، الت را شستشو دهيد. با اين كار بيش ترين تاثير را از مصرف اين محصول ( اسپري تاخيري ) خواهيد داشت و اگر اين موارد رعايت نشود، ممكن است با سوزش و ايجاد تاخير در ارگاسم همسرتان رو به رو شويد.

 

نكته مهم در رابطه با اسپري تاخيري استفاده كردن از برندي است كه تاييديه سازمان غذا و دارو و مجوز استاندارد را داشته باشد. برند ايموشن يكي از برندهاي موفق در ضمينه توليد اسپري هاي تاخيري است كه زير نظر سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت فعاليت مي كند.

 

كاندوم تاخيري

 

افرادي كه براي رابطه جنسي و زناشويي خود از كاندوم تاخيري استفاده مي كنند و با مشكل زودانزالي رو به رو هستند، استفاده از اين محصولات به افزايش مدت زمان نزديكي  و ايجاد تاخير كمك مي كند. براي همين استفاده از كاندوم هاي تاخيري موجود در سايت يا اپليكيشن بوبوريم را پيشنهاد مي كنيم و براي افزايش ميزان تاخير ، بهتر است كه در ابتداي رابطه و شروع نزديكي ، بعد  از نعوظ كامل، كاندوم را بر روي آلت تناسلي خود قرار دهيد تا زمان دخول تاثير ماده تاخيري بر روي شما اتفاق افتاده باشد.

 

يكي ديگر از موارد مهم در استفاده از كاندوم تاخيري ، تاريخ توليد و انقضا آن مي باشد، باتوجه به مدت زمان مصرف ۴ ساله كاندوم، هر سال كه از زمان توليد محصول گذشته باشد، تاثير اين ماده كمتر خواهد شد. بنابراين در زمان خريد محصول حتما به تاريخ توليد و انقضاي آن توجه كنيد.

 

 

همچنين بعضي از مردان به ماده تاخيري حساسيت نشان مي دهند!! از نشانه هاي آن مي توان به كاهش نعوظ و احساس سوزش در آلت تناسي اشاره كرد. همچنين مطلع باشيد كه استفاده از مواد تاخيري مانند كاندوم هاي تاخيري و اسپري يا ژل تاخيري درمان قطعي زود انزالي نيست و براي اين منظور بايد به پزشك متخصص مراجعه كنيد.

 

براي خريد اسپري تاخيري و همينطور خريد كاندوم خاردار و انواع كاندوم به سايت يا اپليكيشن بوبوريم به آدرس زير مراجعه نماييد:

 

https://www.boborim.com